जाम घटाउन लेन थपिँदै

कान्तिपुर संवाददाता

काठमाडौँ — कोटेश्वर–जडिबुटीको सवारी जाम घटाउन दुवैतर्फ सडक फराकिलो गर्ने भएको छ । कोटेश्वरबाट जडिबुटी चोकतर्फ जाँदा टंकप्रसाद आचार्यको सालिक छेउ ढुंगेधाराबाट पेप्सीकोला जाने मोडसम्म दुई लेन र जडिबुटीबाट कोटेश्वर आउँदा कामख्य पेट्रोल पम्पबाट ट्राफिक प्रहरी वृत्तसम्म थप तीन लेन विस्तार गर्न लागिएको हो । 

ZenTravel

डिभिजन सडक कार्यालय काठमाडौंका प्रमुख कुवेर नेपालीका अनुसार जडिबुटी चोकको पेप्सीकोला जाने मोडमा कान्छी गुरुङको ६ आना १ पैसामा बनेको कच्ची घरलाई मुअब्जा दिएर बाटो बढाउन लागिएको छ । मन्त्रिपरिषद्को पुस २८ मा बसेको बैठकले काटेश्वर जडिबुटीको ६ आना १ पैसामा बनेको यो घर र जग्गा अधिग्रहण गर्न स्वीकृति दिने निर्णय गरिसकेको छ । ‘यो निर्णयले काम गर्न थप सहज भएको छ,’ नेपालीले भने, ‘सडक कति फराकिलो बनाउने भन्ने सर्भे भइरहेको छ ।’ कार्यालयले सोमबार काठमाडौं महानगरको ३२ नम्बर वडा अध्यक्ष नवराज पराजुलीलाई समेत विस्तार हुन लागेको सडकको फिल्डमै लगेर जानकारी गराए । ‘सडक विस्तार भएपछि दैनिक हजारौं सर्वसाधारणले सहज यात्रा गर्न सक्छन्,’वडा अध्यक्ष पराजुलीले भने, ‘जुन काम हुन लागिरहेको छ । यसमा वडाको सहयोग हुनेछ ।’

कोटेश्वरबाट आउँदा अहिले भइरहेको दुई लेनसँगै थप तीन लेन बनाउन लागिएको नेपालीले बताए । यसबाहेक छेउमा फुटपाथ पनि हुनेछ । दुवैतर्फ सडक विस्तार गर्दा नागरिक उड्यन प्राधिकरणले ७ रोपनी १३ आना १ पैसा ३ दाम जग्गा सडक बनाउन दिने सहमतिसमेत दिइसकेको छ । सडक विस्तार हुँदा सेनाको पोस्ट, महानगरले बनाएको सार्वजनिक शौचालय, रेस्टुरेन्टसमेत भत्काइनेछ । सडक विस्तार गर्दा जडिबुटी चोकमा कान्छी गुरुङको बाहेक व्यक्तिको घर र जग्गा कतै पनि क्षति नहुने हुने कार्यालयले जनाएको छ । कार्यालयले तयार गरेको प्रारम्भिक योजनाअनुसार पेप्सीकोलातर्फ जाने सवारीलाई ढुगेधाराबाट एयरपार्टको छेउ हुँदै सोझै ३२ नम्बर वडा कायर्नलय निस्कने गरी खुलेको सडकको स्तरोन्नति गर्नेछ । चोकको एउटा घर भत्काएपछि आकाशे पुल पछाडिबाटै पनि जान मिल्ने दुई लेन बनाउन लागिएको कार्यालयले जनाएको छ । पेप्सीकोला जाने सवारी छुट्टै लेनबाट गएपछि अहिले भएको दुई लेनबाट भक्तपुर जाने सवारीले मात्रै प्रयोग गर्छ पाउनेछ । यसले पनि भक्तपुर जाने सवारीको जाम जडिबुटीमा कम हुनेछ । कोटेश्वर आउँदा हुने जाम कम गर्न भने पेट्रोल पम्पबाट कोटेश्वर चोकसम्म लेन थप गर्न लागिएको नेपालीले बताए ।

काठमाडौंबाट सवारीसाधन बाहिरिने र भित्रिने नाकामा सबैभन्दा व्यस्त कोटेश्वर पर्छ । महानगरीय ट्राफिक प्रहरी महाशाखाका अनुसार भक्तपुर नाकाबाट मात्रै दैनिक सरदर २४ हजार सवारीसाधन ओहोरदोहोर गर्छन् । काठमाडौं उपत्यकामा दैनिक सरदर ३२ हजार सवारी आउजाउ हुने भक्तपुर नाका सबैभन्दा बढी व्यस्त हो । बीपी राजमार्ग हुँदै पूर्वका सवारीसाधन सञ्चालन भएपछि काटेश्वरको जाम बढेको हो । स्थानीय सरकारले मात्रै होइन, संघीय सरकारले नै कोटेश्वरको जाम हटाउन पहल गरेको हो ।

सरकारले कोटेश्वरको जाम हटाउन लेन विस्तारदेखि अकाशे पुल निर्माणसम्मको कार्ययोजना अघि सारेको छ । कोटेश्वरमा आकाशे पुल निर्माणको ठेक्का भइसकेको छ । पुस १५ को मन्त्रिपरिषद् बैठकले ‘काठमाडौं उपत्यकाको ट्राफिक व्यवस्थापनसम्बन्धी अल्पकालीन कार्ययोजना २०७६’ पारित गरेको थियो । यसमा कोटेश्वरको सवारी जाम हटाउने पाँचवटा विकल्प अघि सारेको थियो । पहिलो विकल्पमा कोटेश्वर चोकबाट बायाँतिरको खाली ठाउँमा सर्भिस लेन विस्तार गर्ने, मनोहरा खोलामा निर्माणाधीन मनोहरा पुलसम्म जानका लागि दुवैतर्फ सर्भिस लेन विस्तार गर्ने योजना पनि सरकारले अघि सारेको छ । यी सबै काम असारसम्म सक्ने कार्ययोजना सरकारले गरेको छ ।

प्रकाशित : माघ ८, २०७६ ०९:५५
प्रतिक्रिया
पठाउनुहोस्
ADVERTISEMENT

“म भुइँमान्छे हुँ”

सुशील पौडेल

काठमाडौँ — भनिन्छ, फिल्महरू कि क्लास (विशिष्ट दर्शक) का लागि कि मास (आमदर्शक) का लागि बनाइन्छन् । प्रायः व्यावसायिक फिल्म मास अडियन्सको स्वादलाई ध्यानमा राखेर बनाइन्छ । क्लासका लागि बन्ने फिल्मलाई अलग धारका वा आर्ट फिल्म पनि भन्ने गरिन्छ । माघ २४ देखि प्रदर्शनमा आउन लागेको फिल्म ‘सेल्फी किङ’ मझधारबाट हिँड्न खोजेको छ ।

टेलिभिजनको पर्दामा ‘सेल्फी किङ’ को उपनामले परिचित गोपाल दाहाल नामको एक कमेडियनमाथि फिल्म बनाएका हुन्,

विशाल सापकोटाले । जुन चरित्रको बागडोर सम्हाल्ने जिम्मा अभिनेता विपिन कार्कीले पाएका छन् ।

अमेरिकामा फिल्म अध्ययन गरिरहेका सापकोटालाई फिल्म निर्देशन गर्ने ठूलो हुटहुटी थियो । उनी प्रायः कमर्सियल एक्सन फिल्मका स्क्रिप्ट लेखिरहन्थे । लेखिसकेपछि निर्देशक दिनेश राउतसँग सल्लाह गर्थे । ‘तर उहाँ (राउत) ले मलाई फस्ट फिल्म अफबिटको बनाऊ, कमर्सियल नबनाऊ भनेर सल्लाह दिनुहुन्थ्यो । ‘सेल्फी किङ’ को आइडिया सुनाएपछि त उहाँ कन्भिन्स्ड मात्रै हुनुभएन, आफैंले पैसा हालेर फिल्म बनाउन तयार हुनुभयो,’ निर्देशनमा डेब्यु गर्न लागेका सापकोटाले अन्ततः भर्खरै मात्र ‘प्रसाद’ बाट सफलता चाखेका निर्देशक राउतको परिचय नै बदलिदिए, निर्माताका रूपमा ।

फिल्ममा एउटा हास्य कलाकारको पारिवारिक र व्यावसायिक सम्बन्धबीच आउने द्वन्द्वको कथा त छ नै, साथै यसमा त्यो चरित्रको तीनदिने एउटा यात्रा–संस्मरण पनि हो भन्छन्, सापकोटा । फिल्मको स्क्रिप्ट पनि उनैले लेखेका हुन् । भन्छन्, ‘टेलिभिजनमा परिचित गोपाल दाहाल नामको हास्य कलाकारको त्यो तीन दिनलाई दर्शकले सूक्ष्म तरिकाले हेर्न पाउनुहुन्छ । उसले कसरी सोच्छ ? समकालीनलाई हेर्ने उसको नजर, फ्यानलाई हेर्ने तरिकालाई फिल्ममा मिहिन रूपमा केलाउन खोजिएको छ । ‘सेल्फी किङ’ गोपाल दाहालको पोट्रेट हो ।’

पहिलो फिल्मको सफलता र असफलतालाई लिएर सापकोटालाई ठूलो चुनौती छ यतिबेला । ‘च्यालेन्ज छ तर डर छैन,’ निर्देशक सापकोटाले कान्तिपुरसँगको कुराकानीमा भने, ‘जे बनाउन भनेर हामी लागेका हौं, त्यसलाई दर्शकलाई रुचि लाग्ने तवरले भन्यौं कि भनेनौं भन्ने च्यालेन्ज छ तर फिल्म राम्रो बनेको छ भने सफल भइन्छ, नत्र असफल । त्यसैले डराएर फाइदा पनि छैन ।’

विपिन अहिलेका भर्सटाइल एक्टर हुन् । उनी पर्दामा चरित्र जिउन माहिर छन् । त्यसैले पनि उनी र उनका फिल्मप्रति दर्शकको पहिल्यै एकखाले भरोसा रहन्छ । ‘यही कुराले पनि मलाई सधैं अब कस्तो फिल्म गर्ने होला भन्ने परिरहन्छ,’ अभिनेता कार्कीले सुनाए, ‘यसको पनि ‘प्रसाद’ कै सुटिङताका दिनेशजीले सुनाउनुभएको थियो । यो टिमले गर्ने फिल्ममा मेरो पनि विश्वास थियो । पछि स्क्रिप्ट पढेपछि यत्तिको फिल्म गर्दा दर्शकले गाली नै चाहिँ गर्नुहुन्न भन्ने लाग्यो । म आफैंले पनि चरित्रमार्फत उकास्न सक्छु भन्ने कन्फिडेन्ट भएपछि खेल्न राजी भएँ । स्क्रिप्टमा एकखाले पकड पहिल्यै थियो ।’

तर यतिबेला विपिनको लुक्सले पनि कतिपयलाई हलिउड फिल्म ‘जोकर’ जस्तै त हैन भनेर झस्काइदिएको छ । स्क्रिप्ट पढ्दा विपिनलाई पनि यस्तै लागेको थियो रे । ‘मैले निर्देशकलाई सोधेको पनि थिएँ । तर पछि के कुरामा विश्वस्त भएँ भने आखिर संसारभरिका कलाकारका कुरा त लगभग उस्तै नै हुन् । समाज, चरित्र र पात्र त जहाँका भए पनि उही नै त हो । तर ठानिएको कुरा र पछि देखिने कुरामा धेरै फरक लाग्नेछ ।’ उनले आफू ‘सेल्फी किङ’ मा चंखेको चरित्रमा भएकाले मेकअप गर्दा ‘जोकर’ लाग्नु स्वाभाविक पनि मान्छन् । ‘तर हामीले मेकअपलाई एउटा व्यंग्यात्मक रूपमा पनि प्रस्तुत गर्न चाहेका हौं । दर्शकलाई हँसाउनका नाममा झिलीमिली कपडा र पूरै अनुहार मेकअपले पोतेर विचित्र देखिन र जबरजस्ती हँसाउनका लागि त्यो चरित्रले यो सबै गरेको हो । मेकअपले उक्त चरित्रको व्यक्तिगत पीडालाई दर्शकबाट छोप्न पनि सघाउँछ ।’

विपिनले ‘जोकर’ लागिरहेकाका लागि अहिल्यै स्पष्टीकरण दिइरहन आवश्यक ठान्दैनन् । ‘एउटा जोकर पात्र मात्रै मिल्न गएको हो । जब कि हामी ‘जोकर’ आउनुअघि नै सुटिङमा थियौं । ‘जोकर’ मलाई पनि राम्रो लागेको फिल्म हो । त्यस्तो फिल्मसँग हाम्रो तुलना हुँदा कलाकारका नाताले त मलाई एक हिसाबले खुसी पनि लागेको छ,’ विपिनले थपे । फिल्ममा एउटा संवादमा सेलिब्रेटीलाई क्षणिकतामा दाँजिएको छ । विपिन भने क्षणिकताको वाहवाहीमा बाँच्न चाहँदैनन् । रंगमञ्चदेखि अभिनयको लामो यात्रा तय गरिसकेका उनी भन्छन्, ‘म जहिल्यै काममा मात्रै आफूलाई केन्द्रित गर्न चाहन्छु । हो, मैले हिजो राम्रै काम नगरेको भए आज चिनिने पनि थिइनँ । कामले नै चिनिएको हुँ । कामलाई नै प्राथमिकतामा राख्छु । योभन्दा अझै राम्रो काम गरूँ, सफलता कमाऔं भन्ने त कुन कलाकारले चाहँदैन होला र ? तर म जति ठूलो सर्कलमा चिनिए पनि मेरो आदत फेरिँदैन । म भुइँमान्छे नै हुँ । यस्तैमा रहनुमा नै मलाई आनन्द लाग्छ ।’

संयोग, विपिनले निर्वाह गरेका चरित्र पनि उनीजस्तै भुइँमान्छे नै छन् । तर कलाकारका रूपमा भने उनलाई सधैं भुइँमान्छेकै मात्र भूमिकामा खेलौं भन्नेचाहिं लाग्दैन रे । ‘म जे भूमिका गर्न आफूलाई चुनौती हुन्छजस्तो लाग्छ, त्यस्तैमा खेल्न बढी रुचाउँछु । पूर्वनिर्धारित मान्यतालाई गलत सावित गर्न सकें भने न म आफूलाई अझ सशक्त कलाकार प्रमाणित गर्न सक्छु ।’

प्रकाशित : माघ ८, २०७६ ०९:५२
पूरा पढ्नुहोस्
ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT
प्रतिक्रिया
पठाउनुहोस्
ADVERTISEMENT
×