मायालुले सम्झे कि कसो...

सुशीला तामा‌ङ

काठमाडौँ — उनको सौम्य अनुहारमा गहिरो आध्यात्मिकता पोखिएको थियो । शनिबार राजधानीको कालिकास्थानस्थित नेपालयको आरशालामा भजन प्रस्तुत भइरहेको बेला गायिका एवं संगीतकार शान्ति ठटालको अनुहार झन उज्यालियो । कार्यक्रम थानली गर्दै संगीतकार आभासले भने, ‘शान्ति दिदीमा प्रगतिशील आध्यात्मिकताको चिन्तन छ ।’ 

यिनै आध्यात्मिक चिन्तनकी शान्ति ठटाल उमेरले आठ दशकमा हिँडिरहेकी छन् । संगीतप्रतिको मोह भने उस्तै छ । यही मोहमै तानिएर उनी दार्जिलिङबाट काठमाडौं आइपुगिन् केही दिनअघि ।

नेपालयको पलेंटी शृंखलाअन्तर्गत शनिबारबाट सुरु तीनदिने ‘सेलिब्रेटिङ शान्ति ठटाल्स म्युजिकल जर्नी’ मा प्रस्तुत भइरहँदा उनको साधक अनुहारमा केही फेरबदल थिएन । पलेंटी शृंखलामा चौथोपटक प्रस्तुत भएकी उनलाई यसपटक गायनमा विमल सेञ्चुरी प्रधान र अञ्जल प्रधानले साथ दिए । श्याम प्रधानको शब्द रहेको भजन प्रस्तुतिसँगै सुरु यस पटकको शृंखलामा ठटालद्वारा संगीतबद्ध नयाँ सिर्जनाहरू प्रस्तुत गरिए ।

पलेंटी संयोजक तथा संगीतकार आभासले आफ्नो सांगीतिक याक्रामा ठटालसँगको संगतको स्मरण गर्दै कार्यत्रम अगाडि बढाइरहँदा दर्शकदीर्घामा संगीतकार तथा गायिका ठटालप्रतिको उत्सुकता बढेको थियो । आभासले ठटाललाई ‘संगीत मल्लिका’ ले सम्बोधन गर्दा ठटालको मुहारमा चमक छाएको थियो ।

यसपछि गायिका विमलाले ठटालको संगीत र रत्नशमशेर थापा शब्द रहेको ‘तिर्सना छल्किन्छ...’ र ‘मलाई चोट फेरि....’ प्रस्तुत गरिन् । थापाद्वारा नै रचित ‘आँखा आँखामा बैँसको मात...’ भने अञ्जलीले सुनाइन् । आफ्ना संगीत गुरु शान्ति ठटालसँगै पलेंटीका लागि काठमाडौं भित्रिएकी विमला र अञ्जलीले गाउने क्रममा उनीसँगको सहयात्राको क्षणहरूसमेत सम्झे । ‘यो निकै अवसर हो,’ सेञ्चुरीले भनिन् ।

ठटाल नेपाली फिल्ममा संगीत भर्ने पहिलो नेपाली नारी संगीतकारसमेत हुन् । यस पटक फिल्मका गीत प्रस्तुत गर्ने क्रममा संगीत भरेर त्यसै थन्किएका दुई रचना संगीत पारखीले सुन्न पाए । गायिका अञ्जली प्रधानले गीतकार ईश्वर बल्लभले गुरुप्रसाद मैनालीको कथा ‘बिदा’ मा आधारित फिल्मका निम्ति लेखेका गीत ‘कसैलाई सम्झिदिन्छु फूल देखे वनभरि...’ प्रस्तुत गरिन् ।

जागिरे भएर ठटाल सिक्किमतिर लागेपछि फिल्ममा दिव्य खालिङले संगीत भरेको र आफ्ना सिर्जना त्यसै थन्किएको ठटालले सुनाइन् । गायिका सेञ्चुरीले चाहिँ फिल्म ‘बाँच्न चाहनेहरू’ का दुइटा लोकप्रिय गीतहरू ‘नयाँनयाँ घामको किरण...’ र ‘मीठो मीठो तिम्रो साथ मीठो...’ सुनाइन् ।

उमेरका कारण यस पटकको पलेंटीमा भने उनी संगीतकारको रूपमा मात्र प्रस्तुत हुने सोचाइमा थिइन् । दर्शकदीर्घाबाट फर्माइस आएपछि उनले गाउनै पर्‍यो । जब उनले ‘नझार आँखाबाट कसैका प्रितहरू...’ गाइन्, तालीले आरशाला गुन्जायनमान मात्रै भएन, अम्बर गुरुङको शब्द र संगीत रहेको उनका चर्चित गीत ‘सम्हालेर राख...’ को अनुरोध तीव्र भयो । यसपछि उनले ‘सम्हालेर राख...’ गीतबारे अनुभव नै सुनाइन् । ‘यो गीत चारैतिर चर्चा भयो । जहाँ गए पनि यो गीतले मलाई छोडेन । यसलाई दोस्रो बनाउन मैले ‘आँधीहुरी...’ भन्ने गीत गाएँ, त्यो पनि हिट भयो,’ उनले भनिन्, ‘झन् पछि त दुइटा गीतले पो पछ्याए ।’ चर्चित गीतले कहिलेकाहीँ सर्जकलाई दिक्क बनाउने अनुभव सुनाउँदै उनले ‘सम्हालेर राख...’ पनि उही मधुरताका साथ गाइन् ।

आइतबारसम्म जारी रहने यस पटकको शृंखलाको अर्को विशेषताको हो, ठटालको सबैभन्दा कान्छो सिर्जना । आभासको गजल ‘जीवन चुपचाप गुजारे त के भो, तिमीले जित्यौ म हारें त के भो...?’ मा ठटालले केही दिनअघि मात्रै संगीत भरेकी हुन् । गायिका विमलाले यो गीत सुनाइन् ।

प्रस्तुतिको बिसौनीमा शशी ठटालले लेखेको लोकप्रिय गीत ‘मायालुले सम्झे कि कसो...’ प्रस्तुत गर्दा आरशालामा फेरि ताली गन्जायमान भयो । प्रस्तुतिका लागि किबोर्डमा दिनेश रेग्मी, तबलामा सन्देश महर्जन, गीतारमा सुरज प्रधान, प्रकसनमा सुन्दर महर्जन र बाँसुरीमा बलराम समालले साथ दिएका थिए भने आगामी पलेंटी शृंखला शान्ति ठटालले नै धुन भरेको महाकवि देवकोटाको कृति ‘मुनामदन’ प्रस्तुत हुने बताइएको छ ।

प्रकाशित : जेष्ठ १९, २०७६ ०८:३१
प्रतिक्रिया
पठाउनुहोस्

मोफसलमा बक्सअफिस

कान्तिपुर संवाददाता

सर्लाही — सरकारले उपत्यकामा बक्सअफिस प्रणाली सुरु भएको एक वर्षपछि उपत्यकाबाहिरबाट भने पहिलो पटक कार्यान्वयन प्रक्रिया थालेको छ । चलचित्र विकास बोर्डले शनिबार प्रदेश नं. २ का झन्डै १० हलबाट यसलाई कार्यान्वयनमा ल्याएको हो । सूचना प्रविधि मन्त्री गोकुलप्रसाद बाँस्कोटाले सर्लाहीको लालबन्दीस्थित वीणा हलमा बक्सअफिसको उद्घाटन गरे ।

‘कागजमा आर्थिक हिसाब लेख्ने काम भनेको डरलाग्दो सामाजिक भ्रष्टाचार हो । यसलाई नियन्त्रण गर्न पछिल्लो प्रविधिको आत्मसात् गर्दै पारदर्शिता अपनाउनै पर्छ,’ मन्त्री बाँस्कोटाले भने, ‘पारदर्शी समाज, व्यावसायिक शुद्धताले राज्यलाई बलियो र पेसा–व्यवसायलाई सुदृढ बनाउन पनि बक्सअफिस प्रणाली चाहिएको हो । एक वर्षभित्रै देशभर ई–टिकेटिङ मात्रै नभई सेन्ट्रल सर्भरसँगै करमा जोडेर वास्तविक बक्सअफिस कार्यान्वयनमा आउनेछ ।’

उनले राजधानीका हलबाट समेत टिकट बिक्रीकै समयमा डाटा उपलब्ध नभइरहेको अवस्था कोट्याउँदै थपे, ‘बक्सअफिस भ्रष्ट मानसिकतामाथिको सशक्त प्रहार हो । यसले फिल्म क्षेत्रलाई उद्योग बनाउन सघाउनेछ ।’ मन्त्रीले सरकारको कदम नमानेमा वा रोक्ने–छेक्ने गर्न खोजेमा अप्रिय हुन जाने चेतावनी दिँदै सबै हललाई बक्सअफिस प्रणाली जोड्न मानसिक रुपमा तयार रहन आग्रह गरे । सरकारले मोफसलका झन्डै ८० हलमा बक्सअफिस प्रणाली जडानका लागि आवश्यक पर्ने सफ्टवेयर अनुदानमा दिइसकेको छ ।

सरकारले बोर्डमार्फत लालबन्दीको वीणा हलसँगै सर्लाही, महोत्तरी, पर्सासहित प्रदेश २ का १० वटा हलहरूमा बक्सअफिस सुचारु गरेको हो । यो क्रमलाई ७ वटै प्रदेशमा साउन १ सम्म सुचारु गरिसक्ने चलचित्र विकास बोर्डका अध्यक्ष केशव भट्टराईले बताएका छन् ।

बक्सअफिस प्रणाली सुरु गरेको काठमाडौंका हलहरूलाई पनि साउन १ गतेभित्र रियल टाइम डाटा पठाउने गरी कडाइका साथ बक्सअफिस लगाउने अध्यक्ष भट्टराईले बताए । सञ्चारमन्त्री बाँस्कोटाले काठमाडौंमै अत्याधुनिक इन्डोर फिल्म सुटिङ स्टुडियो निर्माणमा बोर्ड लाग्न पनि अनुरोध गरेका छन् । मोफसलमा बक्सअफिस सुचारु गरेको वीणा हलका सञ्चालक पवन गुप्ता हुन् भने अध्यक्ष नरेन्द्र महर्जन हुन् ।

प्रकाशित : जेष्ठ १९, २०७६ ०८:२८
पूरा पढ्नुहोस्
प्रतिक्रिया
पठाउनुहोस्