सन्देशमूलक ‘देखें देखें’

कान्तिपुर संवाददाता

काठमाडौँ — अभिनय र गायन दुवैलाई निरन्तरता दिइरहेका छन् यमन श्रेष्ठ, बुबा मदनकृष्ण श्रेष्ठजस्तै । शनिबार उनले आफ्नै पटकथा र निर्देशनमा सन्देशमूलक छोटो फिल्म ‘देखें देखें’ सार्वजनिक गरे । रक्तदान सामान्य भए पनि आँखादानप्रति समाजमा व्याप्त अन्धविश्वासलाई चिर्ने कोसिस गरेका छन् उनले आधा घन्टा लामो ‘देखें देखें’ मा ।

नेपाल तिलगंगा आँखा अस्पतालसँग मिलेर बनाइएको छोटो फिल्ममा हास्यव्यंग्य शैलीमार्फत् गम्भीर कथा भन्न खोजिएको छ । मामा जुक्तिलाल, भान्जी सुरेन्द्रकुमारी र ज्वाइँ सुरेन्द्र कुमारमार्फत् फिल्मले आँखाको नानी दानको महत्त्वलाई प्रकाश पारेको छ ।


कोर्नियल ब्लाइन्ड (नानीको अन्धोपन) बाट पीडित जुक्तिलालकै सानी छोरीको सन्दर्भबाट अघि बढेको कथा अप्रेसनको सफलतामा टुंगिन्छ । यसबीच आँखादानसम्बन्धी सुरेन्द्रकुमारी र सुरेन्द्रकुमारबीच रहेको गलत बुझाइको पनि निराकरण हुन्छ । ‘आँखादान भनेको मरेपछि मात्रै गर्ने हो भन्ने कुरा समाजमा अझै बुझाउन सकिएको छैन,’ निर्देशक श्रेष्ठले भने, ‘जसले गर्दा एक दिनमा सयौं आँखाको नानी जलेर नस्ट भइरहेका छन् ।


एउटा मान्छेका आँखाबाट चार जना दृष्टिविहीनले संसार देख्न सक्छन् । रक्तदानजस्तै यसलाई पनि सामान्य बनाउन फिल्मले सघाउन सक्छ ।’ एभरेस्ट बैंक, जेसीआई काठमाडौंलगायतको संघसंस्थाको सहयोगमा निर्मित ‘देखें देखें’ मा श्रेष्ठ स्वयंले पनि अभिनय गरेका छन् । सुनीता गौतम, श्रीहरि श्रेष्ठ, कोपिला थापा, राधिका कँडेल, गौरी शंकर धुन्जु, रिंकु वज्राचार्यलगायतले पनि अभिनय गरेका छन् । शनिबार सुन्धारास्थित सीटीसी मलमा विशेष शो गरिएको फिल्मको छायांकन गौरी शंकर धुन्जुले गरेका हुन् ।

प्रकाशित : मंसिर १, २०७६ ०९:००
ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT
प्रतिक्रिया
पठाउनुहोस्
ADVERTISEMENT

फिल्म साउथ एसियाः पर्दामा कतार कष्ट

कान्तिपुर संवाददाता

ललितपुर — कतार यतिबेला विश्वकप फुटबल २०२२ को लागि भौतिक पूर्वाधारको तयारीमा लागेको छ । झन्डै तीन लाख जनसंख्या भएको कतारमा मात्रै २० लाख आप्रवासी मजदुरहरू छन् । नेपालका मात्रै तीन लाख श्रमिक कतारमा छन् । जुन भारतपछिको धेरै हो । खासगरी फुटबल रंगशाला निर्माणका लागि यतिबेला कतारले लाखौंको संख्यामा मजदुर भित्र्याएको हो । एकातिर विश्वकप आयोजनाको रौनक छ भने यसको अँध्यारो पक्ष पनि छ ।

शनिबार फिल्म साउथ एसियामा देखाइएको डकुमेन्ट्री ‘ट्र्याप्ड इन कतार’ यही अँध्यारो पक्षको पटाक्षेप गर्ने प्रयास गरेको छ ।

बेन्जामिन बेस्ट र शंकर दाहालले संयुक्त रूपमा बनाएको ‘ट्र्याप्ड इन कतार’ ले नेपाली दुई मजदुर दिलप्रसाद र आदि गुरुङमार्फत् कतारमा रहेका नेपाली श्रमिकको दुःख, पीडा र समस्यालाई देखाउने प्रयास गरेको छ । उक्त डकुमेन्ट्री सन् २०१६ मा बेन्जामिनले नै बनाएको ‘डर्टी गेम्स’ को सिक्वेल हो । जसलाई व्यावसायिक खेलकुदभित्रको दलदल उजागरको अभियान मानिन्छ । ‘ट्र्याप्ड इन कतार’ ले पनि तलब नपाएका वा ज्यादै न्यून पाएका र बधुवा मजदुरको शैलीमा एक कम्पनीबाट अर्कोमा काम गर्न जानसमेत अनुमति नपाएर विलखबन्दमा परेका नेपाली श्रमिकको पीडालाई दुई पात्रको माध्यमले देखाउन खोजेको छ ।

‘यो सबै हुनुमा नेपाल सरकारकै कमजोरी हो । जसले आफ्ना कामदारलाई कतारमा सुरक्षित गर्न सकिरहेको छैन । आवश्यक पारिश्रमिक दिलाउन पहलसम्म गर्न सकेको छैन,’ निर्देशक दाहालले फिल्म प्रदर्शनपछिको प्रश्नोत्तरी खण्डमा भने, ‘नेपालबाट जाने मजदुरहरू दक्ष नहुँदा पनि बढी शोषणमा परिरहेका छन् । तर मानव अधिकारको आधारभूत मान्यता पनि पूरा गरिरहेको छैन र त्यसबारेमा सरकार बोल्न सक्दैन भने त्यहाँ दूतावास राखेको पनि के अर्थ ? किन हेरिरहेको छैन ? यो डकुमेन्ट्री आरोप लगाउनेभन्दा पनि सुझाव दिनका लागि हो ।’

१७ मिनेट लामो ‘ट्र्याप्ड इन कतार’ ले पेस गरेको तथ्यांकमा पछिल्लो एक दशकमा मात्रै एक हजार चार सय २६ नेपाली मजदुरको कतारमा कामको सिलसिलामा निधन भएको छ । तर निधन भने रोग लागेर वा अन्य कारणले भएको भन्दै सम्बन्धित कम्पनी पन्छिँदै आइरहेका छन् । ‘आफ्नै देश फर्कन चाहन्छौं । कसैले सहायता गरोस्,’ डकुमेन्ट्रीको एक दृश्यमा आदिले बिलौना गरेका छन् । यता नेपालमा भने उनकी पत्नी अनुको वेदना अर्कै छ । आदिले पठाउने पैसामा आश्रित परिवारलाई धानिरहेकी अनु भन्छिन्, ‘लामो समयदेखि उहाँले पैसा पठाउनुभएको छैन । अब बच्चाको स्कुल फी कसरी तिर्ने ? कति हो कति गाह्रो भइरहेको छ ।’ निर्देशक दाहालले विदेशीको नजरमा नेपाली केवल कामदारजस्ता मात्रै भइरहेको जिकिर गर्दै थपे, ‘विदेशी फिल्मकर्मीका लागि पनि ती नेपालीहरू हट केकजस्ता भइरहेका छन् । जुन अति नै दुःखदायी छ ।’

पाटनस्थित यलमाया केन्द्रमा बिहीबारदेखि जारी फिल्म साउथ एसियाको तेस्रो दिन शनिबार भारतका ११ सहित पाकिस्तानका दुई र अफगानिस्तान, भुटानका एक–एक फिल्म देखाइएको थियो । महोत्सवको अन्तिम दिन आइतबार समापनअघि १७ फिल्म देखाइनेछ भने सामाजिक सञ्जाल र यससँग मिडियाले गरिरहेको संघर्षका बारेमा समूहगत छलफल हुनेछ । हरेक दुई वर्षमा सञ्चालन हुने यस महोत्सवको १२ औं संस्करणमा ६३ फिल्महरू प्रतिस्पर्धाका लागि छानिएका थिए ।

दक्षिण एसियाकै लागि राजनैतिक र भौगोलिक हिसाबले तटस्थ भूमि मान्दै नेपालमा आयोजना हुँदै आएको महोत्सवको यसपटकको नारा ‘ह्वेयर द माइन्ड इज फ्री...’ राखिएको छ । महोत्सवले भारत, पाकिस्तान र बंगलादेशजस्ता राजनैतिक कटुता भएका मुलुकका फिल्मकर्मीलाई पनि एकै थलोमा उभ्याएको छ ।

प्रकाशित : मंसिर १, २०७६ ०८:५९
पूरा पढ्नुहोस्
ADVERTISEMENT
प्रतिक्रिया
पठाउनुहोस्
ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT
×