'लिभरपुलको यात्रा जादु होइन'- खेलकुद - कान्तिपुर समाचार
कान्तिपुर वेबसाईट
AdvertisementAdvertisement
च्याम्पियन्स लिग फाइनल

'लिभरपुलको यात्रा जादु होइन'

रियल म्याड्रिड कीर्तिमानी १४ औं पटक च्याम्पियन बन्ने होडमा हुँदा लिभरपुल बदला लिने दाउमा हुनेछ
एएफपी

लिभरपुल — योर्गन क्लोप भन्छन्, ‘हामी त्यसै युरोपेली च्याम्पियन्स लिग फुटबलको फाइनलमा पुगेका होइनौं, यसमा जादु छैन । हामी यसका लागि हकदार छौं ।’ स्टाडे डे फ्रान्समा शनिबार हुने फाइनलमा लिभरपुलको बाटोमा चुनौती तेर्साएर बसेको हुनेछ रियल म्याड्रिड । चार वर्षअगाडि पनि लिभरपुलले च्याम्पियन्स लिग खेलेको थियो । क्लबका गुरु थिए तिनै क्लोप । किभमा सम्पन्न उक्त फाइनलमा लिभरपुल उही रियलसँग ३–१ ले पराजित रह्यो । 

त्यसमा गोलरक्षक लोरिस कुरियसले दुई ठूला गल्ती गरे अनि मोहम्मद सलाह चोट बोक्दै चाँडै मैदान छाड्न बाध्य रहे । क्लोप त्यो खेल सम्झेर अहिले भन्छन्, ‘त्यो रात हाम्रा लागि खुबै पीडादायी रह्यो ।’

तर त्यसको एक वर्षपछि नै लिभरपुलका लागि खुसी फर्केको थियो । म्याड्रिडमा भएको खेलमा लिभरपुलले टोटेनहमलाई हराएर छैटौंपल्ट च्याम्पियन्स लिग जित्यो । त्यो फाइनलका लागि लिभरपुलले आफ्ना सबै समस्या सच्याएको थियो । त्यसपछि त क्लोपले लिभरपुलको लिग उपाधिका लागि ३० वर्षको पखाईमा पनि पूर्णविराम लगाए । सन् २०२० मा लिभरपुल इंग्लिस प्रिमियर लिग जित्न पनि सफल रह्यो । लिभरपुल आएबित्तिकै क्लोप भन्थे, ‘यदि म लिभरपुलमा चार वर्ष रहें भने कम्तीमा एक उपाधि जित्नेमा म विश्वस्त छु ।’

अहिले त्यसो भनेको पनि ७ वर्ष भइसक्यो । अहिले तत्काल लिभरपुल एकै सिजन तीन ठूला उपाधि जित्ने संघारमा छ । त्यसमध्ये लिग कप र एफए कप त जितिसकेको छ । शनिबार फाइनल खेल लिभरपुलले यो सिजन खेल्ने ६३ औं खेल हुनेछ । त्यसको अर्थ लिभरपुलले आफू सहभागी सबै प्रतियोगिताको अन्तिम खेल खेलेको छ । घरका दुई कप जिते पनि लिरभपुललाई इंग्लिस प्रिमियर लिग जित्न म्यानचेस्टर सिटीले रोकेको थियो । व्यवस्थापक क्लोप भन्छन्, ‘च्याम्पियन्स लिग सफलताविना पनि हाम्रा लागि यो सिजन राम्रो रहने छ । यदि हामी च्याम्पियन्स लिग जित्न सक्यौं भने हाम्रा लागि यो सिजन वास्तवमै उत्कृष्ट रहनेछ ।’

लिभरपुलको यो यात्राको श्रेय उनै क्लोपलाई मात्र जान्न । यसका लागि धेरैलाई धन्यवाद दिनुपर्ने हुन्छ । त्यसमध्ये एक हुन्, क्लब छाड्न लागेको स्पोर्टिङ डाइरेक्टर मिचेल एडवार्ड्स । उनले ट्रान्सफर मार्केटमा खुबै मज्जाले खेल्दै एकपछि अर्को उत्कृष्ट खेलाडी अनुबन्ध गर्न मदत गरेका छन् । लिभरपुलको यो सफलतामा खेलाडीको योगदान त झन कसरी बिर्सन सकिन्छ र ? पूर्व खेलाडी जिमी कारिघर भन्छन्, ‘सबैभन्दा ठूलो श्रेय त खेलाडीलाई नै जान्छ ।’ उनी थप्छन्, ‘तर लिभरपुलको सबैभन्दा माथिल्लो पदमा त्यस्ता व्यवस्थापक छन्, जसलाई विशेष मान्न सकिन्छ ।’

लिभरपुल सम्हालेयता क्लोपले ६ ठूला उपाधि जितिसकेका छन् । यदि यस बाटोमा लिभरपुललाई बाधा तेर्स्याउने पेप ग्वार्डिओलाको सिटी नभएको भए अझ के के हुन्थ्यो, त्यो कल्पनामात्र गर्न सकिन्छ । क्लबका पूर्वकप्तान स्टेफेन जेरार्डले ठीकै भनेका छन्, ‘क्लोप त्यस्ता फुटबल प्रशिक्षक हुन्, जसलाई लाखौंमा एक पाइन्छ ।’

प्रकाशित : जेष्ठ १४, २०७९ ०६:५३
प्रतिक्रिया
पठाउनुहोस्

कबड्डीको कीर्तिमान

पहिलो दिनै साढे तीन करोडको व्यापार
रीना मोक्तान

काठमाडौँ — दक्षिण भारतीय फिल्म ‘केजीएफ च्याप्टर २’ ले नेपाली हलमा रातभर हंगामा मच्चाएको धेरै भएको छैन । ‘आरआरआर’ ले पनि नेपाली बक्स अफिसमा राम्रो कमाइ गर्‍यो । विदेशी मात्रै होइन, नेपाली फिल्मले पनि हाउसफुल दर्शक पाउँछन् भन्ने पछिल्लो उदाहरण बनेको छ, ‘कबड्डी ४’ । फिल्मका निर्देशक रामबाबु गुरुङ र वितरक गोविन्द शाहीको दाबी मान्ने हो भने फिल्मले पहिलो दिन सबैभन्दा ठूलो व्यापार गर्ने रेकर्ड बनाएको छ ।

‘नेपाली फिल्ममा यस्तो ओपनिङ मैले देखेकै थिएन,’ हिन्दी फिल्मका वितरक मनोज राठी भन्छन्, ‘एड्भान्स बुकिङमा जुन हिसाबको भीड थियो, म त अचम्म परें । मल्टिप्लेक्समा जति शो छ, त्यसमा शतप्रतिशत अकुपेन्सी छ ।’ यसलाई घरेलु फिल्मको शक्ति ठान्छन् उनी । ‘विदेशी फिल्मले नेपाली चल्न दिएन भनेर रोइकराइ गर्छन् । हिन्दी डब ल्याउनु भएन भन्छन्,’ राठीले भने, ‘यस्तो फिल्मले विदेशी फिल्मलाई पाखा लगाइदिँदो रहेछ । राम्रो फिल्म बनायो भने हिन्दी फिल्म नै आउँदै नि ।’ कोभिडपछि प्रदर्शनमा आएका पुष्पा, केजीएफ र आरआरआरले कबड्डी जतिको व्यापार नगरेको उनले बताए ।

राठीले उपत्यकाबाहिरको वितरण हेरेका छन् । फिल्मले मोफसलबाट पहिलो दिन डेढ करोडको व्यापार गरेको उनको अनुमान छ । ‘कबड्डी ४’ का अर्का वितरक गोविन्द शाहीका अनुसार फिल्मले सबैभन्दा धेरै मल्टिप्लेक्स च्यानल रहेको क्यूएफएक्समा शुक्रबार १ सय ७ शो प्राप्त गर्‍यो । यसअघि १ सय ५ शो दिएकामा पछि बढाएर १ सय ७ पुर्‍याइएको हो । यो संख्या आइतबारसम्म बढ्ने देखिन्छ । फिल्मले पहिलो दिन नेपालभरबाट साढे तीन करोडको व्यापार गरेको आकलन गरिएको शाही बताउँछन् । उनका अनुसार आइतबारसम्म लगभग सबै टिकट ‘सोल्डआउट’ भइसकेका छन् ।

‘नेपालको फिल्म इतिहासमा यस्तो व्यापार यसअघि कुनै फिल्मले गरेकै थिएन । पहिलो दिन न हलिउडले गरेको छ न बलिउडले । कबड्डीले त यसपालि इतिहास रच्यो,’ शाहीले भने । फिल्मलाई बिग मुभिजले १७ र एफक्युबले पनि १७ शो दिएका छन् । कीर्तिपुर हलमा ६ वटा शो सबै हाउसफुल छन् ।

क्यूएफएक्सका कार्यकारी अधिकृत रोशन अडिगा विदेशी फिल्म एकसाथ प्रदर्शनमा नआउँदा कबड्डीले सर्वाधिक शो पाएको बताउँछन् । ‘अहिले त क्यूएफएक्सका हल पनि बढिरहेका छन्, त्यस अर्थमा शो बढ्ने नै भयो । केजीएफले ८० शो पाएकामा कबड्डीले ९० भन्दा बढी पाएको छ,’ उनले भने, ‘हुन त फिल्मको गुणस्तरअनुसार नै शो दिने हो । यो फिल्मचाहिँ अहिलेसम्मकै धेरै शो पाउने फिल्म बन्यो ।’

फिल्मको गुणस्तर र प्रचारप्रसारमा ध्यान दिए नेपाली फिल्म पनि चल्छ भन्ने सन्देश कबड्डीले दिएको वितरक शाही बताउँछन् । ‘राम्रो प्रचारप्रसार गर्‍यो भने नेपाली फिल्मले विदेशीलाई विस्थापित गर्छ भन्ने यो फिल्मले देखाइदिएको छ,’ उनले भने ।

कोभिडपछि फिल्म बजार डिजिटल प्लेटफर्ममा मौलाउन थालेको छ । यद्यपि नेपालमा यो प्लेटफर्म फिल्म प्रदर्शनको खासै विकल्प बन्न सकेन । हलमा बसेर फिल्म हेर्नुको स्वाद दर्शकले नबिर्सिदिएकै कारण यो सफलता हासिल गरेको बताउँछन्, फिल्मका निर्देशक रामबाबु गुरुङ । ‘रेकर्ड तोडेको कुरा त्यति महत्त्वपूर्ण होइन । रेकर्ड त बन्दै जाने हो, तोडिँदै जाने हो,’ उनले भने, ‘खुसीको कुरा, दर्शकमा हलसम्म आएर फिल्म हेर्ने रहर मरेको छैन रहेछ ।’

फिल्ममा तीन करोडको लगानी गरिएको भनिएको छ । निर्देशक गुरुङका अनुसार रिलिजअगाडि नै फिल्मले डिजिटल राइट्स र ओभरसिज राइट्स (विदेश व्यापार) बाट लगानी उठाइसकेको छ । पहिलो सिरिज विदेशमा अत्यधिक प्रदर्शन भएकैले चौथो सिरिजले डायस्पोरामा राम्रो शो पाएको छ । युरोपभित्रका २० देशमा फिल्म पुगिसक्यो भने माल्टा, साइप्रस, इटाली, नर्वे, जर्मन, पोल्यान्ड, हल्यान्ड, स्विट्जरल्यान्डमा प्रदर्शनको घोषणा भइसकेको छ । न्युजिल्यान्ड, अस्ट्रेलियासँगै अमेरिकाका ६४ राज्यमा प्रदर्शन घोषणा भएको छ । यो संख्या पहिलाको तुलनामा अत्यधिक रूपमा बढेको गुरुङ बताउँछन् । भारतको सुष्मा प्रोडक्सनसँग पनि सम्झौता भइसकेको छ ।

कोभिडले नेपाली फिल्म क्षेत्र धराशायी बनेको चिन्ताका बीच कबड्डीले माहोल बनाइदिएको निर्देशक दीपेन्द्र के खनाल बताउँछन् । ‘यसरी दर्शकको भीड देख्दा फिल्मकर्मीको हिसाबले खुसी छु,’ उनले भने, ‘म त कोभिडबीच पनि आत्तिएको थिइनँ । अर्कै पेसा रोज्न थाल्नुपर्ने पो हो कि भन्ने समयमा म फिल्म बनाउनतिर लागें ।’

अक्षय कुमारको ‘सूर्यवंशी’ ले नेपालका हलमा दर्शक फर्काइदिएसँगै कोभिडपछि थुप्रै फिल्मले प्रदर्शनको जोखिम मोले । कतिले पोस्टर टाँसेको खर्चसमेत उठाएन । हरर जनरामा बनेको ‘कठपुतली’ ले भने लगानी उठाएर लगभग २ करोड कमाएको दाबी गर्छिन्, फिल्मकी पटकथाकार सम्पदा मल्ल । ‘चर्चामा नरहेको कठपुतलीजस्तो फिल्मलाई दर्शकबीच पुर्‍याउन अलि गाह्रो पर्दो रहेछ । नेपाली फिल्मले व्यापार गर्दैन भन्ने सुनिन्छ, तर त्यस्तो होइन,’ उनले भनिन्, ‘हामीले जोखिम मोलेर कोभिडपछि प्रदर्शन गर्‍यौं । फिल्म राम्रो बन्यो भने शो पाइने रहेछ भन्ने अनुभव गरें ।’

केही समयअघि मात्रै प्रदर्शनमा आएको ‘म यस्तो गीत गाउँछु’ ले साढे ५ करोड ग्रस कलेक्सन गरेको वितरक करण श्रेष्ठले बताए । ‘ए मेरो हजुर ४’ को निर्माण टिमलाई पत्याउने हो भने फिल्मले राम्रै व्यापार गरेको थियो । प्रदीप खड्का अभिनीत ‘प्रकाश’, दीपेन्द्र के खनालको ‘चिसो मान्छे’, अनुप बरालको ‘दोख’, ऋचा शर्मा अभिनीत ‘कौशिद’, सुरेन्द्र पौडेलको ‘बाबरी’, ‘प्रेमगीत–३’ जस्ता फिल्म व्यावसायिक हिसाबले आस गरिएका फिल्म हुन् ।

प्रकाशित : जेष्ठ १४, २०७९ ०६:२९
पूरा पढ्नुहोस्
प्रतिक्रिया
पठाउनुहोस्
×