पूर्व नम्बर एक वोज्‍नियाकीको सन्यास

एजेन्सी

मेलबर्न — पूर्व विश्व नम्बर एक क्यारोलाइन वोज्‍नियाकीले शुक्रबारबाट सन्यास लिएकी छिन् । अस्ट्रेलियन ओपनको तेस्रो राउन्डमा ट्युनिसियाकी ओन्स जाबेरसँग ७–५, ३–६, ७–५ हार बेहोरेसँगै वोज्‍नियाकी आफ्नो १६ वर्षे खेल जीवनबाट सन्यास लिएकी हुन् । 

ZenTravel

२९ वर्षीया वोज्‍नियाकीले गत वर्ष मेलबर्न पार्कमा अस्ट्रेलियन ओपनबाट सन्यास लिने घोषणा गरेकी थिइन्। उनले दुई वर्षअघि मेलबर्नमा ग्रान्ड स्लाम पनि जितेकी थिइन्।

दर्शकले भरिएको मेलबर्न पार्कमा सम्बोधन गर्दै वोज्नियाकीले भनिन्, ‘म सबै प्रशंसकलाई धन्यवाद दिन चाहन्छु। कोर्टमा मैले पाएको हौसला साँच्चै अद्‍भूत थियो। म मेरो परिवार खासगरी मेरो बुवा जसले यतिका वर्ष मलाई प्रशिक्षण दिइरहनुभयो, उहाँलाई पनि विशेष धन्यवाद दिन चाहन्छु,’ आँसु र हाँसोबीच उनले भनिन्। ‘प्रायः म रुने गर्दिनँ, माफी चाहन्छु। तर मैले सम्झने क्षणहरु यिनै हुन्। यहाँसम्मको यात्रा निकै रोचक भयो। म साँच्चै नै खुसी छु। म नयाँ यात्राका लागि तयार छु,’ उनले भनिन्।

क्यारोलाइन वोज्‍नियाकी : केही तथ्य र महत्वपूर्ण उपाधि

क्यारोलाइन वोज्‍नियाकी सन् २००५ मा सिनसिनाटीमा भएको वेस्टर्न एण्ड साउदर्न ओपनबाट डेब्यू गरेकी थिइन्।
उनी ७१ हप्तासम्म विश्व वरीयताको एक नम्बरमा रहेकी थिइन्। उनले अहिलेसम्म ३० वटा डब्ल्यूटीए उपाधि जितेकी छिन्। उनले पुरस्कारमार्फत नै २७ मिलियन पाउण्ड जितेकी छिन्।

सन् २०१८ मा उनलाई बाथको समस्या पनि देखिएको थियो तर सन्यासको मुख्य कारण त्यो भने नभएको उनले बताएकी थिइन्।

उनी सन् २००९देखि २०१४ र २०१७–२०१८ मा गरी विश्व वरीयताको शीर्ष १० मा रहन सफल भएकी थिइन्।

सन् २०१८ मा युएस ओपन र अस्ट्रेलियन ओपन जितिन्।

उनी डेनमार्कका तर्फबाट तीन पटक ओलम्पिकमा पनि सहभागी भएकी छिन्।

उनी हार्वर्ड बिजनेस स्कुलमा समेत भर्ना भएकी छिन्।

प्रकाशित : माघ १०, २०७६ १२:५३
प्रतिक्रिया
पठाउनुहोस्
ADVERTISEMENT

सन्तानै संगीतमा

गोपाल दाहाल

सृजन नेपाल, रोशन शर्मा र प्रशान्त शर्मा सहोदर दाजुभाइ हुन्  । उनीहरूको परिवार मात्र होइन, रुचिको क्षेत्र पनि एउटै हो, संगीत  ।

सृजन राम्रा गायक, संगीतकार, गितारिस्ट, रेकर्डिस्ट र एरेन्जरका रूपमा परिचित छन् । रोशन नेपालमा मात्र होइन, विदेशमा पनि परिचय बनाइरहेका मोहन बिना वादक हुन् । उनका नेपाल, दुबई र पाकिस्तानमा ब्यान्डहरू छन् । प्रशान्त पूर्व क्षेत्रमा निकै सक्रिय रहेका धरानका गायक हुन् ।


उनीहरूको पारिवारिक माहोल नै संगीतमय थियो । उसबेला उनीहरूका बुबा कवि तथा गायक मञ्जुल र आमा कवि कुन्ता शर्मा, रामेश श्रेष्ठहरूसँगै साहित्य र संगीतमार्फत जनता जगाउन हिँड्थे । पारिवारिक झमेलाका कारण सृजन बुबा मञ्जुलसँगै काठमाडौं बस्न थाले । भाइहरू रोशन र प्रशान्त आमा कुन्तासँगै धरान बस्थे । दाजुभाइ टाढा भए पनि तीनै जनाको रुचिको विषय एउटै बन्यो– संगीत ।


सानैदेखि सांगीतिक कार्यक्रममा गाउन थालेका सृजनले २०४८ सालमै रेडियो नेपालबाट स्वर परीक्षा पास गरेका थिए । त्यसपछि रेडियो नेपालमा ‘म सानो झरी हुँ’ लगायत चार वटा गीत रेकर्ड गराए ।


नेपाल घुम्न आएका अमेरिकन नागरिक जोन डेनासँग गितार सिकेर निरन्तर अभ्यास गरेपछि सृजन स्टुडियोहरूमा कन्टेम्पोररी र रक शैलीका गीतमा गितार बजाउन थाले । उनले नवीन के भट्टराईको त्यसताका चर्चित बनेका गीत ‘यही हो त माया’, प्राश्ना शाक्यको ‘आवाज देऊ’ लगायत धेरै गीतमा गितार बजाएका छन् । उनी भन्छन्, ‘सुरुमा गाउने र बजाउने दुवै गर्थें तर बजाउँदा पैसा पाइने भएकाले यतातिर लागें ।’


सृजनले म्युजिक एरेन्जर र गितारिस्टको काम पनि गरे । सृजनसँगै ब्रुनो (जय मल्ल), डा. सुमनशमशेर थापा, डेनमार्कका नागरिक एक्सेल र पिटर अनि जापानिज योशी मिलेर ‘बाइपास’ ब्यान्ड स्थापना गरे । ब्यान्डमा सृजन भोकलिस्ट, गितारिस्ट र कम्पोजर थिए । ब्यान्डकै नाममा एल्बम पनि निकाले । सन् १९९६ मा देशभरका छानिएका १२ गायकहरूको स्वर समेटिएको एल्बम ‘स्टार सेन्सेसन’ निस्कियो । त्यसमा सृजनको स्वर पनि थियो । सृजन धरान फर्किएपछि धरानका गायकहरूको संयुक्त एल्बम ‘भ्वाइसेस धरान’ निस्कियो । त्यसमा सृजनले गाएका थिए भने उनका भाइ रोशनले कम्पोज गरेका थिए ।



उनी धरान फर्किएर ‘धरान रेकर्डिङ स्टुडियो’ पनि खोले । स्टुडियोमा करिब १५ सय गीत रेकर्ड भएका छन् । उनकै स्टुडियोमा कान्छा भाइ प्रशान्तको गीत ‘पन्छी...’ रेकर्ड भयो । सन् २००० मा पुरानो ब्यान्ड बाइपासका तीन नेपाली सदस्यहरू मिलेर ‘बाइपास २’ एल्बम पनि निकाले । उनले एकल गीतहरू पनि गाए । अहिले घरमै एरेन्ज गर्ने, गितार सिकाउने गर्दै आएका उनी भन्छन्, ‘जे जे गरे पनि फुलटाइम संगीत नै हो ।’


सृजनका माइला भाइ रोशनले सृजनसँगै गितार बजाउन सिके । उनी पनि एसएलसीपछि २०५१ सालदेखि ब्यान्ड बनाएर संगीतमै लागेका थिए । रोशनले शिव लामिछानेहरूसँग मिलेर स्थापना गरेको ब्यान्ड ‘द अर्थ’ थियो । त्यसमा उनी गितार बजाउँथे । भिकल्स ब्यान्डमा पनि उनको भूमिका गितारमै थियो । उनले स्थानीय रेस्टुराँहरूमा पनि बजाए । त्यसपछि काठमाडौं पुगेका रोशनले स्टुडियो म्युजिसियनका रूपमा लामो समय काम गरे । काठमाडौं ज्याज कन्जरभेटरी (केजेसी) मा पनि केही वर्ष गितार सिकाए । संगीतकै लागि ब्याडहरूसँग विदेश पनि पुगे ।

ग्रामी अवार्ड विजेता पण्डित विश्वमोहन भट्टसँग उनैले बनाएको बाजा मोहन बिना सिकेका ४१ वर्षीय रोशन अहिले यही बाजाबाट स्वदेशमा नाम कमाइरहेका छन् । नेपालमा व्यावसायिक रूपमा मोहन बिना बजाउने रोशन एक्ला हुन् । अहिले उनले धेरैलाई यो बाजा सिकाइरहेका छन् । रजिना रिमाल र मनोज राजले गाएको गीत ‘पानीको फोका’, सुरज थापाको गीत ‘बहुला’ लगायत धेरै गीतमा मोहन बिनाको धुन सुन्न सकिन्छ ।


रोशन नेपालमा ‘ऊर्जा नेपाल’ ब्यान्डमा आबद्ध छन् भने दुबईमा नेपाली र भारतीयसँग मिलेर ‘काव्या’ का लागि बजाउँछन् । उनले पाकिस्तानको चर्चित ब्यान्ड ‘स्केचेस’ मा पनि आबद्ध भएर काम गरिरहेका छन् । उनीहरूको यो ब्यान्डले पाकिस्तानी फिल्म ‘केक’ मा दिएको संगीत ओस्कार अवार्डको मनोनयनमा परेको थियो । अहिले उनी विदेशमा रहेका ब्यान्डहरूका कतिपय काम घरमै बसेर गर्छन् । आवश्यक पर्दा बजाउन विदेश पुग्छन् । पछिल्लो समय धरानमै बसेर साधनारत रोशन भन्छन्, ‘काठमाडौंमा कमाइ राम्रो थियो तर मलाई कमाइभन्दा पनि मैले राम्रो बजाएँ कि बजाइनँ भन्नेमा चिन्ता लाग्न थाल्यो । आत्मसन्तुष्टि भएन, त्यसपछि धरान फर्किएँ ।’


३७ वर्षीय कान्छा प्रशान्त मामा घर पुग्दा किशोरकुमारका गीतहरू खुब सुन्थे । ४५ वर्षीय सृजन धरान आएपछि प्रशान्तले उनीबाटै विभिन्न गायकका गीतहरू सुने । उनलाई पनि गितार बजाउन मन लाग्यो । पछि दुवै दाजुहरूसँग अलिअलि गर्दै बजाउन सिके । एसएलसीपछि उनी काठमाडौं गए । अनामनगरमा उनको सांगीतिक सर्कल बन्यो । त्यहीँका साथीहरूसँग मिलेर भूमि ब्यान्ड स्थापना गरे । २०५६–५७ सालतिर उनले त्यही ब्यान्डमार्फत ‘तिम्रो मायाको सागरमा’ गीत पनि रेकर्ड गराए । ब्यान्ड लोकप्रिय बनिरहेको थियो । उनी लागूऔषधमा फसे ।


लागूऔषधबाट बाहिर निस्किन प्रशान्तलाई निकै समय लाग्यो । लागूऔषधमुक्त बनेपछि उनी पुनः संगीतमै फर्किए । उनले डिसेवल, जंगे लगायत विभिन्न ब्यान्डसँग मिलेर काम गरे । २०७० सालदेखि उनी धरानकै द आउटसाइडर ब्यान्डमा आबद्ध भए । उनले पहिला गाएको गीत ‘पन्छी’ ब्यान्डकै गीत बनाएर गाए । चार वर्षपछि ब्यान्ड छाडेका उनले आफ्नै माइला दाजु रोशनसँग
मिलेर ऊर्जा नेपाल ब्यान्डसँग पनि काम गरिरहेका छन् । उनी गिरीश खतिवडा, गंगा वरदान लगायतसँग मिलेर पनि गीतहरू गरिरहेका छन् ।


तीनै जना दाजुभाइ संगीत क्षेत्रमा हुँदा आफूलाई धेरै सजिलो भएको बताउँछन् प्रशान्त । उनी सन्तानै संगीतमा लाग्नुलाई आमाको महत्त्वपूर्ण देन मान्छन् । ‘आमा क्लासिकल गीतहरू अहिले पनि रातभर सुन्नु हुन्छ,’ उनी भन्छन्, ‘सानोमा हामीले बरु खान राम्रो पाइनौं होला तर आमाले दाजुहरूलाई महँगो गितार किनिदिनुहुन्थ्यो । अहिले पनि भिडियो गर्न आमाले सहयोग गर्नु हुन्छ ।’
धरानमै बसेर विभिन्न कार्यक्रम गर्दै र विदेशका कार्यक्रममा सहभागी हुँदै आएका प्रशान्त यहीँ बसेर आफ्नो पहिचान बनाउन लागिरहेका छन् । ‘पहिला पो मिडियादेखि स्टुडियोसम्म काठमाडौंमा केन्द्रीकृत थिएँ र जानुपर्ने बाध्यता थियो,’ उनी भन्छन्, ‘काठमाडौंमा बस्ने सबै कलाकार हिट भएका छैनन् । बाहिरै बस्नेले पनि राम्रो गरिरहेका छन् ।’

प्रकाशित : माघ १०, २०७६ १२:४८
पूरा पढ्नुहोस्
ADVERTISEMENT
प्रतिक्रिया
पठाउनुहोस्
ADVERTISEMENT
×