स्त्री शक्तिमा समर्पित किम्फ

कान्तिपुर संवाददाता

काठमाडौँ — सेताम्मे हिउँ र जब्बर चट्टान हिमालको पहिचान । तर, जब यसलाई मान्छेसँग जोडिन्छ, हिमाल सपना र चाहनाको प्रतिक बनिदिन्छ । मान्छेले आफ्ना चाहना पूरा गर्न हिमालसँग कस्तो सम्बन्ध गाँसेका छन् ?

राजधानीको राष्ट्रिय सभागृहमा शुक्रबार काठमाडौं अन्तर्राष्ट्रिय पवर्तीय फिल्म फेस्टिभल (किम्फ) को १६ औं संस्करण उद्घाटन गर्दै (बायाँबाट) पहिलो महिला माउन्टेन गाइड दावा याङजुम शेर्पा, गायिका आनी छोइङ डोल्मा, पहिलो महिला टेम्पु चालक लक्ष्मी शर्मा, जेनिफर पिडोम र तबलावादक सरिता मिश्र । तस्बिर : किरण पाण्डे/कान्तिपुर

यसलाई पहिले कुन रूपमा पुजिन्थ्यो अनि अहिले कसरी हिमाल रंगमञ्च बनिरहेको छ ? यी प्रश्नका जवाफ ‘माउन्टेन’ डकुमेन्ट्रीमा समेटिएका छन् ।

‘जब सहरहरू निर्माण भए हामीले सुख–सुविधा हासिल गर्न थाल्यौं,’ फिल्ममा भनिएको छ, ‘त्यसपछि हामीलाई खतरा महसुस गर्न मन लाग्यो । हामी हिमालतिर गयौं । हामी पैसा तिरेर खतरा हासिल गर्न थाल्यौं । यही क्रममा हिमाल मानव विलासीको रंगमञ्च बन्न थाल्यो ।’ सहर–बजारको कृत्रिमतामा हराएका मान्छेलाई हिमालले नै प्रकृतितर्फ फर्काएको कुरा फिल्ममा उल्लेख छ । अर्केस्ट्रा संगीतको उतार–चढावमा दृश्य दौडाइएका छन्, यो औधी सुन्दर लाग्छ ।

हिमाललाई जिउँदो पात्रका रूपमा प्रस्तुत गरिएको यही डकुमेन्ट्री शुक्रबार काठमाडौं अन्तर्राष्ट्रिय पवर्तीय फिल्म फेस्टिभल (किम्फ) को १६ औं संस्करणको उद्घाटन फिल्मका रूपमा प्रदर्शन गरिएको थियो । निर्देशक जेनिफर पिडमले ‘माउन्टेन’ लाई कवितात्मक फिल्म भन्न रुचाइन् । उनले यसअघि पनि ‘शेर्पा’, ‘मिराकल अन एभरेस्ट’ जस्ता डकुमेन्ट्री बनाएकी थिइन् । स्त्री शक्तिको सम्मानका रूपमा किम्फले यसपालि ‘वुमेन मुभ माउन्टेन्स’ थिम आत्मसात् गरेको छ ।

महिला निर्देशकले हिमाली कथामा बनाएको डकुमेन्ट्री देखाउनुअघि किम्फ आयोजकले पाँच महिलामार्फत फेस्टिभल उद्घाटन गराएको थियो । गायिका आनी छोइङ डोल्मा, पहिलो महिला माउन्टेन गाइड दावा याङजुम शेर्पा, पहिलो महिला टेम्पु ड्राइभर लक्ष्मी शर्मा र तबलावादक सरिता मिश्रले किम्फको ट्यागलाइन उल्लेखित ब्यानर देखाएर फेस्टिभल उद्घाटन गरे । फिल्ममार्फत आफूले धेरै ज्ञान बटुल्ने गरेको गायिका आनी छोइङले बताइन् ।

बीचका केही वर्ष कुमारी हलमा फेस्टिभल सञ्चालन गरे पनि किम्फ यसपालि पुरानै भेन्यु अर्थात् राष्ट्रिय सभागृह र नेपाल पर्यटन बोर्डमा फर्किएको छ । साथै, काठमाडौं महानगरपालिका सहआयोजकका रूपमा आबद्ध हुँदा आर्थिक भार कम भएको फेस्टिभल निर्देशक रम्यता लिम्बूले बताइन् । ‘हामीलाई घर फर्केजस्तो भइरहेको छ,’ उनले भनिन् । कार्यक्रममा उपस्थित कामपाका मेयर विद्यासुन्दर शाक्यले चाहिँ यस्ता काममा सहकार्य बढाउँदै लग्ने वाचा गरे ।

शाक्यले फेस्टिभलमा आएका विदेशी फिल्मकर्मीलाई फुर्सद मिले उपत्यका डुल्न पनि अनुरोध गरे । यहाँका विश्व सम्पदा नियाल्न उनले सुझाव दिएका थिए । काठमाडौं जस्तो ऐतिहासिक र सांस्कृतिक सहरमा पाहुनालाई स्वागत व्यक्त गर्दै उनले थपे, ‘हिमालका कारण नेपाल चर्चित छ । हिमालको थप अध्ययन गरेर विश्वभर यसबारे ज्ञान फिजाउन सकिन्छ ।’ किम्फले विश्वका विविध संस्कृति र भूगोल जान्ने अवसर प्रदान गरेको उनको भनाइ थियो ।

फेस्टिभल अध्यक्ष वसन्त थापाले महानगरपालिकासँगको सहकार्य महत्त्वपूर्ण र आवश्यक रहेको बताए । उनले फेस्टिभलमा ७० भन्दा बढी फिल्म समावेश गरिएको जानकारीसमेत दिए । तिनले दर्शकलाई मोहित गर्ने उनको भनाइ थियो ।

फेस्टिभलको पहिलो दिन ‘डोल्पा डायरी’, ‘मोक्ष’, ‘आरजे रिपर’, ‘स्मल कार्निभोरस इन इस्टर्न नेपाल’, ‘अ रोड’, ‘एन अनसर्टेन विन्टर’, ‘नोट्स फ्रम द वाल’ लगायत फिल्म प्रदर्शन गरिएका थिए । शनिबारको सूचीमा ‘नाम्लो’, ‘सुपरमंक’, ‘कथा ७२’, ‘मी भर्सेस माइन’, ‘अ ल्यान्ड सेप्ड बाई विमेन’, ‘इस्केप’ जस्ता फिल्म समाविष्ट छन् ।

प्रकाशित : मंसिर २२, २०७५ ०७:३२
प्रतिक्रिया
पठाउनुहोस्

राजकीय अतिथि गृह किन ?

कान्तिपुर संवाददाता

काठमाडौँ — विदेशी उच्च पाहुना आउँदा राख्ने ठाउँ नभएकाले पुल्चोकको मन्त्री क्वार्टर सारेर १० वटा राजकीय अतिथि गृह बनाउने निर्णय गर्नुपरेको सरकारका एक उच्च अधिकृतले बताएका छन् । 

नेपाल भ्रमणमा आउने अतिविशिष्ट पाहुनाका लागि उच्च सम्मानका साथ आतिथ्य प्रदान गर्न कुनै ठाउँ नभएको ख्याल गरी प्रधानमन्त्री केपी शर्मा ओलीले त्यस्तो सोच ल्याएको उनले दाबी गरे ।

उनका अनुसार प्रधानमन्त्रीको सोचाइअनुसार सहरी विकास मन्त्रालयले प्रस्ताव ल्याएर मन्त्रिपरिषद्ले निर्माण गर्ने निर्णय गरेको हो । बिमस्टेक तथा सार्क शिखर सम्मेलनजस्ता ठूला कार्यक्रम गर्दा आउने पाहुनालाई एकै ठाउँमा राख्न अतिथि गृह चाहिएको उनले खुलाए । ‘होटलको सट्टा सरकारी आवासमै आतिथ्यता ग्रहण गराउन सुविधासम्पन्न राजकीय अतिथि गृह बनाउने निर्णय गरिएको हो,’ एक उच्च अधिकृतले भने, ‘होटलमा भन्दा सरकारी आवासमा राख्दा विशिष्ट पाहुनाको बढी सम्मान हुन्छ ।’

उनका अनुसार सबै अतिथिलाई एकै ठाउँमा राख्दा राजधानीमा ट्राफिक व्यवस्थापनको समस्या पनि हुन्न । ‘विदेश अतिथिहरूबीच एकआपसमा भेटघाट गर्नसमेत सहज हुनेछ,’ ती अधिकृतले भने ।
पञ्चायतकालमा अहिले राष्ट्रपति बसेको शीतल निवासमा विदेशी विशिष्ट पाहुनाका लागि राजकीय आतिथ्यता ग्रहण गराउने गरिन्थ्यो ।

२०४६ मा लोकतन्त्र पुनर्बहाली भएपछि उक्त भवन सरकारी कामकाजका लागि प्रयोग गर्न थालियो । उक्त भवनमा लामो समय परराष्ट्र मन्त्रालय राखियो । गणतन्त्र आएपछि उक्त भवनमा राष्ट्रपति कार्यालय राखिएको छ ।

परराष्ट्रविद् दिनेश भट्टराईले अरू मुलुकमा रहेका अतिथि गृहको अवधारणामा जान खोज्नु ठिकै भएको बताए । ‘सुरक्षा र आर्थिक हिसाबले पनि यस्ता अतिथि गृह बनाउँदा ठिकै हुन्छ,’ उनले भने, ‘अहिले ठूला सभा/सम्मेलन हुँदा होटलमा राख्नुपर्ने बाध्यता छ, एउटै सम्मेलनमा आउने पाहुनालाई धेरै स्थानमा राख्नुपर्ने अवस्था छ ।’

यसको विस्तृत अध्ययन र डिजाइन तयार गर्न बाँकी छ । सहरी विकास मन्त्रालयका सचिव रमेशप्रसाद सिंहले अतिथि गृहको डिजाइन तयार गर्ने प्रक्रिया अघि बढाइने जानकारी दिए । ‘कस्तो बनाउने, कसरी बनाउने लगायतको अध्ययन हुन्छ,’ सिंहले भने, ‘अरू प्राविधिक पक्ष पनि हेरेर हामी निर्माणको प्रक्रिया अघि बढाउँछौं ।’

प्रकाशित : मंसिर २२, २०७५ ०७:३१
पूरा पढ्नुहोस्
प्रतिक्रिया
पठाउनुहोस्