१४.०६°C काठमाडौं
काठमाडौंमा वायुको गुणस्तर: १५७

दसैंमा छाउघर

सन्दर्भ
दसैंको माहोल एकदमै हर्षविभोर पार्ने खालको थियो । तर, त्यही बेला गाउँघरका केही महिला चिनाजानी, आफन्त युवतीहरू भने महिनावारी बार्नैपर्ने (छाउप्रथा) को घेराबन्दीमा थिए ।
मञ्जु भट्ट

काठमाडौँ — २०७२ सालको भुइँचालोले सातो लिएपछि दसैं–तिहार उत्सवमा घर/माइत जान सकेकै थिइनँ । यसपटक आँट जुराएर बेलैमा बाटा लागें । बाटो निकै लामो थियो । काठमाडौंदेखि लम्की र लम्कीदेखि साँफेबगर, मंगलसेन हुँदै अछामको कमलबजार अनि त्यहाँबाट गैरीटाँड, सेरा पुग्दा बाटैमा ४ दिन बितेको थियो । 

दसैंमा छाउघर

जामा, फलटाँडे घर पुगेपछि भएभरको हैरानी र सास्ती भुलेझैं भयो । भैंसीको दूध हालेर बनाएको बाक्लो चियासँगै सुरु भयो बिहानी । बारीमा अम्बा र केरा पाकिरहेका थिए । आफ्नै बारीमा फलेको काक्रोमा दही हालेर बनाएको राइतोको अचार छँदै थियो ।


आफ्नै बारीको मुला, रायो, तोरीको साग, गिठा (रूखको बोक्रा) सुकाएर बनाएको धूलोको दाउन हालेर पकाएको सेलरोटी, खीर, मासु र आफ्नै ओखलमा कुटेको धानबाट पकाएको मगमग बास्ना आउने ताजा चामलको भात खाँदा मनभरि चैन छाएको थियो, बेचैनी बेपत्ता थियो । आफ्नै घरमा फलेको गहुँ, मकै, कोदो, फापर जे खाए पनि अति नै स्वादिष्ट थियो ।


मूलको पानी जति खाए पनि अघाइन्नथ्यो । चार जना दाजुभाइको परिवार, एउटा बहिनी, भान्जा–भान्जी, आमाबुवा र पण्डित बाजे गरेर जम्मा २८ जना भएका थियौं । दुई जना भाइ नवरथा बस्नुभएको थियो । घरमा चण्डी पाठ लगाएकाले बेलुकी पण्डित बाजे पनि हाम्रै घरमा सुत्नुहुन्थ्यो । अझै सात जना बहिनीहरू बिहे भइसकेकाले आउन पाएका थिएनन् ।

दसैंको माहोल एकदमै हर्षविभोर पार्ने खालको थियो । घर, परिवार, आफन्त र चाडपर्व, उत्सवको अर्थ गाउँघर पुगेपछि मात्रै बुझ्न सकिन्छ भन्ने लागेको थियो । तर, त्यही बेला गाउँघरका केही महिला चिनाजानी, आफन्त युवतीहरू भने महिनावारी बार्नैपर्ने (छाउप्रथा) को घेराबन्दीमा थिए ।


त्यो थाहा पाएपछि मनमा बढेको बेचैनी र सकस भने असाध्यको रहयो । अझ दसैंमा महिनावारी भएका महिलालाई सात दिनसम्म घरमा बस्न निषेध गरिएको थियो । उनीहरू छाउघरमा बस्न बाध्य थिए ।

प्रकाशित : मंसिर १, २०७५ ०९:५१
प्रतिक्रिया
पठाउनुहोस्
जनताको राय

बैंकमा लगानीयोग्य रकम थुप्रिएर साढे ६ खर्ब नाघेको छ। बैंकहरूले ब्याजदर घटाउँदासमेत कर्जा प्रवाह बढ्न नसक्नुको कारण के हो?