फस्टाउँदै “लाइभ म्युजिक”

दिनभर काम तथा अध्ययनमा व्यस्त हुनेलाई साँझ क्याफेमा हुने लाइभ म्युजिकले मनोरञ्जन प्रदान गर्नुका साथै रिफ्रेस गराउँछ
सन्जु पौडेल

रूपन्देही — योगीकुटीका युवा ईश्वर मल्ल फुर्सद मिल्नासाथ बुटवलस्थित लाइम एन्ड लेमन क्याफेमा पुग्छन् । उनी प्रत्यक्ष सांगीतिक प्रस्तुति (लाइभ म्युजिक) हुने दिन छुटाउँदैनन् । क्याफेमा शुक्रबार भेटिएका उनले परिकारको स्वाद र सांगीतिक कार्यक्रमले नियमित ग्राहक बनाएको बताए ।

‘साथीभाइसित भेटघाट र रमाइलो गर्न आइन्छ,’ उनले भने, ‘क्याफेको मुख्य आकर्षण लाइभ म्युजिक हो ।परिकारले पनि लोभ्याउने गर्छ ।’ पारिवारिक वातावरणमा परिकार चाख्दै गीत सुन्दा आनन्द आउने उनले सुनाए ।

क्याफे कल्चरमा रम्ने उनी एक्ला होइनन्, टिन एजर र युवाको आकर्षण झन्झन् बढदो छ । यहाँ घर बिराएर क्याफे र रेस्टुरेन्ट खुलेका भए पनि भरिभराउ हुन्छन् । युवाको जीवनशैली पनि फेरिएको छ । क्याफेमा गीतसंगीतले फरक माहोल बनाउने भएकाले मजा लिन रुचाउने गरेको मल्लले बताए । सांगीतिक माहोलमा पेय पदार्थसँगै हुक्का युवाको रोजाइमा पर्ने गरेको छ । मणिग्रामका आस्तिक कोइराला साँझमा प्रायः क्याफेमा भेटिन्छन् । उनीसँग साथीहरू आएका हुन्छन् । ‘दिनभरि घरमा बसेर पढिन्छ,’ उनले भने, ‘साँझमा साथी भेट्ने र रमाइलो गर्ने ठाउँ क्याफे हो ।’ रोजाइमा लाइभ म्युजिक भएको क्याफे पर्ने उनले सुनाए ।

क्याफेमा भेटिएका रमेश थापा लाइभ म्युजिकलाई मुड फ्रेसको माध्यम ठान्छन् । ‘काम गर्दागर्दा अलि थकान महसुस हुन्छ । साथीभभाइ जम्मा भइन्छ,’ उनले भने, ‘संगीतमा रमाउँदा थकान पनि मेटिन्छ । यसले रिफ्रेस गर्छ ।’ साताका सबै दिन साँझमा क्याफेमा जमघट हुने गरेको उनले बताए । उनीहरू एउटैमा भन्दा फरक क्याफेमा गएर रमाइलो गर्छन् । ‘ढ्याङढुङ आवाज भएको भन्दा शान्त खालका रोम्यान्टिक गीत बज्दा आनन्द लाग्छ,’ सन्दीपले भने, ‘टिन एजरको भन्दा शान्त गीत मन पर्छ ।’ अहिलेका अधिकांश युवाको भीड लाइभ म्युजिक क्याफेमा देखिन्छ ।

एक करोड रुपैयाँ लगानीमा लाइम एन्ड लेमन क्याफे सञ्चालन गरेका युवा सागर पौडेलले सन् २०१४ देखि लाइभ म्युजिकको सुरुआत गरेका हुन् । सुरुमा रेस्टुरेन्टको संरचना म्युजिकका लागि उपयुक्त नभएपछि केही समय सांगीतिक माहोल रोकियो । खाजाका परिकारका हिसाबले ग्राहक आउने भए पनि संगीतमय वातावरण ग्राहकको रोजाइमा बढी परेको उनले महसुस गरे ।

‘एक दिनमा एक सयभन्दा बढी ग्राहक आउँछन्,’ उनले भने, ‘लाइभ म्युजिक व्यवसायमा प्लस प्वाइन्ट बनेको छ । साथमा सेवा दिने शैलीसमेत ग्राहकले हेर्ने गरेका छन् ।’ टिनएजर भाइबहिनीले रेस्टुरेन्टको फेसबुक पेजमा नै कुन ब्यान्ड आउने भन्ने जानकारी लिएर टेबल बुक गर्ने गरेको उनले सुनाए । क्याफेमा प्रत्येक शुक्रबार ह्यापी विकेन्डका रूपमा लाइभ म्युजिक आयोजना गरिरहेको उनले बताए ।

यस्तै बुटवलकै द कन्सेप्ट रेस्टुरेन्ट पनि लाइभ म्युजिक सञ्चालन गर्न मिल्ने गरी स्थापना गरिएको छ । प्रत्येक साँझ सांगीतिक प्रस्तुति गरिन्छ । डिजे प्रस्तुति र डान्स पार्टीसमेत आयोजना हुन्छन् । कन्सेप्ट संरचनाले पनि ग्राहक तान्न सफल देखिन्छ । यो क्लब भएकाले दिनरात युवाको भीड लाग्ने गरेको छ ।

मिलनचोकमा रहेको ग्यालेक्सी क्याफेमा हरेक साँझ सांगीतिक माहोलमा रमाउनेको भीड लाग्छ । क्याफेमा आउने ग्राहकले लाइभ म्युजिक सञ्चालन गर्न सुझाव दिएपछि सुरुआत गरिएको सञ्चालक नीलकण्ठ अधिकारीले बताए । ‘१८ देखि ४० वर्ष उमेर समूहका ग्राहकले सांगीतिक वातावरण खोजेकाले सोहीअनुसार अघि बढ्यौं,’ उनले भने, ‘हरेक साँझ युवाहरू गीतमा रमाउँछन् ।’

राजमार्ग चौराहा नजिकै खुलेको ओजस क्याफेको सजावट आकर्षक छ । ओजसले युवा लक्षित गरेर क्लब संचालन गरेको छ । गीत मात्र सुन्नेका लागि लाइभ म्युजिकको व्यवस्था गरिएको छ । टिनएजरका लागि क्लबमै ब्यान्ड म्युजिक हुने र शान्त खोज्नेका लागि एक्वेस्टिक म्युजिकल वातावरण तयार गरिएको सञ्चालक सुमन खरेलले बताए । छोटो समयमै ग्राहकको मन जित्न सफल भएको भन्दै उनले अहिलेका सानादेखि ठूलो उमेर समूहले म्युजिकल वातावरण चाहने गरेको उनले सुनाए ।

जिल्लाभरि अहिले सञ्चालन भइरहेका क्याफे तथा रेस्टुरेन्टमा लाइभ म्युजिक ट्रेन्ड बनेको छ । व्यवसायीले क्याफे सञ्चालनको सोच बनाउँदा नै प्रत्यक्ष सांगीतिक प्रस्तुतिका लागि हल बनाउने गरेका छन् । खानाको स्वाद, सेवाको पाटो महत्त्वपूर्ण भए पनि म्युजिकल वातावरण महत्त्वपूर्ण बनेको व्यवसायीको भनाइ छ । लाइभ म्युजिकसँगै युवावर्गको मुख्य रोजाइ हुक्का र पेयपदार्थ बनिरहेका छन् ।

ब्यान्डको व्यस्तता
क्याफे कल्चरले स्थानीय सांगीतिक ब्यान्डलाई व्यस्त तुल्याएको छ । क्याफेमा गीत प्रस्तुत गर्ने अवसर मिलेपछि पुराना ब्याण्ड ब्युँतिएका छन् । नयाँ ब्यान्ड स्थापना गर्ने क्रम पनि बढेको छ । कार्यक्रम सञ्चालन गरेपछि पारिश्रमिक मिल्न थालेपछि उनीहरू हौसिएका हुन् ।

बुटवलमा रहेको नाद ब्यान्ड हरेक साँझ प्रस्तुतिका लागि पुग्छ । यसबाटै आफूहरू रोजगारयुक्त भएको र युवा जमातबीच परिचित भएको ब्यान्डका भोकलिस्ट विशाल आत्रेयले बताए । ‘यसले आम्दानीको स्रोत बढै गएको छ,’ उनले भने, ‘यहाँ स्थापना भएका ब्यान्ड पनि अहिले लाइभ म्युजिक सञ्चालन गर्ने क्याफेसरह स्थापना भइरहेकाले प्रतिस्पर्धा बढेको छ ।’

रेस्टुरेन्टमा आउने ग्राहकको मन जित्ने गीतसंगीत गाउन र बजाउन सके व्यावसायिक हिसाबले चल्न सकिने उनले बताए । अंकिता पुन र उनको ब्यान्डका सदस्यको दिनचर्या हरेक साँझ क्याफेमै रमाइलो गरी बित्छ । आफ्नो इच्छालाई पूरा गर्न पनि क्याफे सहयोगी बनेको अंकिताले बताइन् । ‘गाउन र बजाउन खुसी लाग्छ, सन्तुष्टि मिल्छ,’ उनले भनिन् ।

प्रकाशित : भाद्र ११, २०७६ ०८:३०
प्रतिक्रिया
पठाउनुहोस्

फेरि बिग्रियो सलमान–सञ्जय सम्बन्ध

कान्तिपुर संवाददाता

काठमाडौँ — ठिक पाँच महिनाअघि सलमान खानले ट्वीट गरेका थिए, ‘२० वर्ष भएछ । तर पनि म खुसी छु, सञ्जयलीला (भन्साली) र म अन्ततः नयाँ फिल्मसहित आउँदै छौं, इन्साअल्लाह ।’ 

सन् १९९९ मा ‘हम दिल दे चुके सनम’ पछि सलमान र सञ्जयको फिल्म ‘इन्साहल्लाह’ मा टिमअप हुँदै थियो । सलमानको अपोजिटमा खेल्ने भनिएकी आलिया भट्टका लागि भने निर्देशक र अभिनेता दुवैसँग पहिलोपटक सहकार्य हुँदै थियो । आलियाले खुसी हुँदै भनेकी थिइन्, ‘म नौ वर्षकी थिएँ, जब पहिलो पटक सञ्जयलीला भन्सालीको अफिस गएकी थिएँ । सपना साकार हुँदै छ ।’

तर यो खुसी पाँच महिना पनि टिकेन । यतिबेला ‘इन्साअल्लाह’ निर्माण स्थगित भएको घोषणा गरिएको छ । सलमान–सञ्जयबीचको उतार–चढावपूर्ण सम्बन्धले दुई दशकपछि पुनः हुन लागेको सहकार्यले मूर्त रूप लिन पाएन । सञ्जयले सलमानलाई फिल्मको पहिलो भाग मात्रै थाहा दिएर क्लाइमेक्स गोप्य राखेकोदेखि २०२० को ईदमा रिलिज गरिने सलमानको घोषणामा आपत्ति जनाउँदै उक्त मितिमा फिल्म ल्याउन नसक्ने बताएको भन्नेअड्कलबाजी गरिएको छ । ‘इन्साअल्लाह’ रोकिएपछि खानले भनेका छन्, ‘मेरो बारेमा यति धेरै नसोच्नुस्, म दिलमा आउँछु र ईदमा पनि ।’

अभिनेता सलमान र निर्देशक सञ्जयबीचको सम्बन्धमा आएको आरोहअवरोह यो पहिलो भने हैन । सञ्जयले सन् १९९६ मा फिल्म ‘खामोसी’ बाट निर्देशनमा डेब्यु गरेका थिए जसमा सलमान र मनीषा कोइरालाले अभिनय गरेका थिए । त्यसपछि सञ्जयले दोस्रो फिल्म ‘हम दिल दे चुके सनम’ मा पनि सलमानलाई दोहोर्‍याए भने यसपटक अभिनेत्रीमा ऐश्वर्या रायलाई लिए ।

फिल्म सफल भयो । छायांकनकै क्रममा सलमानले फिल्मको इन्डिङ ऐशले अर्का अभिनेता अजय देवगणसँग नगईआफूसँग आउनुपर्ने माग गरेपछि सम्बन्ध बिग्रियो । सञ्जयले ‘देवदास’ मा ऐश्वर्यालाई दोहोर्‍याए । पछि फेरि सम्बन्ध सुध्रिँदै गइरहेका बेला सञ्जयले ‘बाजिराव मस्तानी’ प्रोजेक्टका लागि ऐश्वर्या र सलमानलाई लिने मोटामोटी तय भएको थियो ।

तर दुवैको ब्रेकअपपछि सञ्जयले ऐशको रोल करिनालाई अफर गरे । तर जब सलमान र करिनाले ‘क्यूँकी’ साइन गरिदिए, सञ्जयले उक्त प्रोजेक्ट नै रोकिदिए । १२ वर्षपछि पुनः उक्त प्रोजेक्ट ब्युँताएका सञ्जयले यसपटक भने दीपिका पादुकोण र रनवीर सिंहलाई लिइदिए । यसले पनि सलमानलाई क्षुब्ध बनायो । निर्देशनमा सञ्जय चम्कँदै थिए, अभिनेतामा सलमानको जगजगी थियो । यस्तोमा दुईजना दुई ध्रुवमा सधैं बसिरहन सक्ने अवस्था पनि थिएन ।

सम्बन्ध सुधार्न सलमानले फेरि नयाँ उपाय अपनाए । सञ्जयलाई क्रिस्टोफर नोलानको फिल्म ‘द प्रेस्टिज’ को डीभीडी उपहार दिए । सञ्जयले उक्त फिल्मको रिमेक बनाउने भए, ‘गुजारिस’ । सलमानको आशा तब टुट्यो, जब सञ्जयले उक्त फिल्मका लागि हृतिक रोशन र ऐशको जोडी लिए । फिल्म रिलिजपछि सलमानले फेरि कटाक्ष गरे, ‘फिल्म हेर्न एउटा माखो पनि गएन ।’

तैपनि, रिसराग, छेडखानी एकातिर पन्छाएर फेरि एकपटक सहकार्यका लागि दुवैबाट प्रयास भयो । ‘इन्साअल्लाह’ बन्ने घोषणासँगै दुवैका फ््यानहरू उत्साहित भए । तर अवस्था फेरि उही दोहोरियो । यतिबेला पनि सलमान र सञ्जयबीचको जुँगाको लडाइँमा फिल्म पर्‍यो । रचनात्मक विमति देखाउँदै फिल्म निर्माण नै थाँती राखियो ।

प्रकाशित : भाद्र ११, २०७६ ०८:२८
पूरा पढ्नुहोस्
प्रतिक्रिया
पठाउनुहोस्